Namnsdag.


Tillbaka hemma efter mötet som gick bra. Man lär sig väldigt mycket på ABF. Jag har alltid gillat dem och gör det fortfarande. Möts av en glad mamma och syster när jag kom hem och det blev plättar till lunch med jordgubbssylt och grädde. MUMS. Jag gick till mötet idag, vilket tar ca 30 min och så hem igen. Gått 1 timma idag alltså. PLUSPOÄNG till mig. Det känns och det gör så att man kan äta godsaker (grädde/sylt tex), vilket behövs ibland. Idag är jag förövrigt superglad av någon anledning. Antagligen för att jag är nöjd med mitt liv just nu. Jag har en familj som brr sig om mig, jag har världens bästa pojkvän och hans familj är toppen, jag har e kropp jag är nöjd med, jag har namnsdag idag, vänner och kompisar av bästa kvalitet och ja.. Massa annat. Älskar när jag har dagar som denna. Vädret är fint idag också. Riktig fin höstdag. Jag tänkte göra mig lite snygg och gå ut och fota innan jag träffar Julle. Jag måste försöka få med honom till city, för jag behöver göra några saker. Tex beställa ny gaddningstid som blir i December hoppas jag. Eller tidigare. Har en så fin idé som jag vill göra NUNUNU. Nej, jag måste göra något nu. För jag ska träffa honom om en stund. Så kanske borde fixa mig och dra med kamera till honom och fota i city i vid havet? Hm.. En tanke. Får se vad mannen säger. Jimmy kommer i eftermiddag/kväll hoppas jag på. Nej. Nu ska jag sluta babbla. GAH!
Take Care så hörs vi senare.
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0