Natttävling.


Appropå bilden jag la uppinnan på Jimmys mejl, så är det meningen att man inte ska kunna läsa det, utan bara tänka på hur gullligt han skrev. Står en del privata saker nämligen, och det behåller jag gärna för mig själv. Urgulligt var det iaf. Nu till Fokis tävling. Jag har länge tänkt att beställa ett personligt halsband med Mikki&Jimmy i silver från Betties Galleria men det blir alrig av att jag sätter mig ner och gör det. Och nu hade hon en tävling, vilket är super och jag hoppas verkligen att jag vinner. Hade varit ASUM!
Nu ska jag sova och det ska bli skönt att kunna sova ut i morgon. Då ska jag besöka min moster, redigera bilder och gå en runda i Varberg stad. Hös då.
Godnatt!
- J <3


http://www.bettiesgalleria.com/
- underbara smycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0