NYGADDAD!



Hej!
Efter 1 timma var fötterna klara och det gjorde inte alls så ont som alla sa att det skulle göra. Jag var HxC och klarade av det galant och jag är supernöjd med både resultatet och min prestation. Ett stort tack till Kenneth som gjorde dem.
Just nu sitter jag hemma och tar det lugnt och känner hur fötterna drar åt sig färgen. Svullnaden håller på att lägga sig redan, så det känns tryggt. Jag ska åka hem till Jimmy sedan och vara med honom och prata om allt. Jag saknar min kära pojkvän så det ska bli skönt. Vi är båda nygaddade så kvällen kommer att bestå av att smörja varandra i guess. HeHe. Viktor komer och hämtar mig om ett tag och kör mig till tåget. Jag har svårt för att gå, så han är snäll och skjutsar mig. Jag är glad, och det var denna smärtan jag behövde. Den rensade min kropp från mycket skit.
Ha det nice så hörs vi kanske senare.
TJARRÅ!
- J <3

Aj.

Fullt upp.

Lite svullna men jag blev sjukt nöjd.


Kommentarer
Postat av: malin

awesome :D

2009-09-04 @ 15:22:57
Postat av: malin

awesome :D

2009-09-04 @ 15:23:22
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0