Öl Mustasch


Godkväll.
Jag har inte haft tid till att blogga innan nu pga många olika saker. Men så är det ibland. Gårdagen blev riktigt bra. Jag och Jimmy stack till Shock och såg Mustasch göra ett värdelöst akustiskt gigg, men det var hur kul som helst att kolla på. Ralf avbröt allting och gav upp och bestämde sig för att signa skivor och sedan dra ut och dricka öl. Ralf o gänget frågade mig o Jimmy om vi ville hänga med så det gjorde vi. Många timmar blev det och det var hur trevligt som helst att träffa dem igen. De snackade gamla turné minnen och skit, men det var roligt ändå. Ralf ägnade stora delar åt att snacka om hur han tyckte om min stil förr och att jag ska ta tillbaka den ist för att ha den jag har nu. Ska jag?! Anyway. tillslut drog vi till Mikael på fest. Grymt mycket folk och det var hur roligt somhelst tills man inte fick danse mer för det var "töntigt att dansa till brittan..osv". Så då dog min glädje och jag förstörde för folk. Men jag bryr mig inte. Jag är för HxC för att orka bry mig om andra hela tiden. Jag sårade en person, vilket jag gjort för många gånger nu och jag lär göra det igen. Jag behöver ett evighetsmörker för att undvika det. MenMen.
Nu ska jag fixa en sak. Sedan blogg om natten.
TJARRÅ.

1. Under gigget.
2. Ett fans började gråta under signeringen.
Det var roligt att kolla på alla som trängdes.


Kommentarer
Postat av: kicki

shit va gråhårig ralf e! tack för senast darlin!

2009-09-14 @ 09:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0