Onsdag.


HejHejHallå.
Jag somnade tillslut igår kväll och jag vaknade vid halv 8 i morse och slog på tv:n för att kunna somna om. Då märkte jag att grabbarna från Mustasch var på TV¤ morgonprogram och de köre låtar från nya plattan. Ralf såg lika rockig ut som han gör privat, vilket jag tycker är ballt. Jag somnade tillslut om och vaknade sedan vid halv 11 och steg upp. Unnade mig en stund åt att bara sitta och leka med min syster, vilket var roligt. Hon har blivit så stor (!). Jimmy ringde och talade om att han var vaken och att han kommer till mig i eftermiddag. Bra tycker jag för jag saknar honom lite. Jag har lite planer för dagen, och det är att jag ska gå och fika hos min moster, går till stan och sedan möta upp Jimmy.
Hörs!
-J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0