Önskelista.


Precis kollat på 3 GossipGirl-avsnitt och har en idiotisk  huvudvärk. Men jag är glad ändå, för jag ska ta tåget till Jimmy snart. Ska möta upp honom på centralen vid 21.15, och sedan ska vi dra hem till honom. Morgondagen lär bli underbar. Jag och Jimmy ska ha en dag helt för oss själva, eller a. Iaf på dagen. Vi ska in till stan och gå en shoppingrunda och sedan på eftermiddagen/kvällen, ska vi till Adam Gelotte och äta middag och kolla på någon tuff film. Han är i sina föräldrars hus i Borås, så det blir en tripp dit helt enkelt. På Torsdag ska Jimmy och dem spela och jag har inte bestämt mig för om  jag ska gå eller inte. Jag vill iaf partajja med vet inte om jag drar TopFloor på Sticky alltså. Men vi får se. Vill Jimmy (om han till 100% vill..) så drar jag dit. På Fredag blir det e lugn dag oc sedan på Lördag är det party hos Anton i Utby innan vi drar till Henriksberg och ser Zombiekrig. Axels sidoprojekt. Anton har party för att han har spelat 1 år med Marionette då, så det komemr schysst folk. Btw så ser min önskelista ut såhär:

1. iPhone (redan beställd..)
2. Thomas Sabo-klocka
3. Pälsmössa
4. Ugg:s stövlar (svarta)
5. Oversize T-Shirts
6. Tuffa heels
7. Väska
8. Skinn vantar.
9. Nya SkullCandy- lurar.

Typ så. 3e fyller jag år. Jag längtar. Take Care! nNu ska jag sticka och kyssa min pojkvän. På Torsdag är det 1 månader!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0