Orange.Rosa.Gult.


HejHejHallå.
Jag är tillbaka efter en kvällsprommenad i höstens färger tillsammans med min kusin Emma. (Gud vad det där lät gay. men wtf) det var riktigt trevligt och vi pratade om saker som bara jag och hon fattar oss på och som bara vi två delar med oss av till varandra, så det var grymt. Vi är väldigt lika på många olika sätt, och det är väl kanske det som har gjort oss till nästan som syskon. Vi kan bråka skitmycket men vi kommer alltid tillbaka till varandra sedan och är som vanligt. MenMen. Nu ska jag nog göra någonting att äta. Har bara ätit nudlar och lite soppa idag och sedan gått en långprommenad. SÅ jag är ganska hungrig. Sedan blir det väl bar till att ta det lugnt och somna i tid så att jag inte sover bort hela morgondagen. Men vi får väl se hur det går med det.
TJARRÅ!
-  J<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0