Otroligt.


Hej!
Bloggar ett sent första inlägg idag, jag vet. Men Jag och Jimmy har varit jätte duktiga. Vi gick upp vid halv 11, han gick ut med hunden, vi gjorde havregrynsgröt till frukost, städade hela övervåningen och undervåningen och satte oss sedan och lyssnade på musik och drack thé. Känns som att vi är värda denna kvällen idag, för det ska bli riktigt trevligt. Nella och Pontus kommer strax hit och vi ska göra Tacos till middag. Sedan vid 6 kommer lite mer folk, och då blir det chillkrök och bara umgås. Mina fötter mår bra idag, svullnade har gått ner och jag kan gå hyffsat bra barfota. Jag är superdupernöjd och kan verkligen inte låta bli att blicka ner på dem så ofta jag kan. Jimmys nya gaddning är också nice btw. Känns lite töntigt när vi står och smörjer in dem tillsammans osv. Men vafan. Det är vi. Jag måste bara fudnera ut vart jag ska gadda en gamal bergssprängare.. Kenneth ska få göra den också. Men vart.. Hm. Aja. Nu ska jag göra mig iordning inför eftermiddagen/kvällen. Have fun.
TJARRÅ!
- j <3


Vi är ett nygaddat par.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0