Panic!


PÅ disco. Det känns så iaf. Har inte sovit någonting i natt. Ja ghar suttit i min soffa, lyssnat på hög musik och försökt bli trött. Men nej, gick inte. Somnade när jag hörde att mamma o dem vaknade, o det var vid 7. JaJa. Jag fick i mig lite frukost nu iaf. HavregrynsGröt och ett rött äpple. Bra inför dagen. Åker antagligen in till stan vid halv 1 och träffar upp Kicki. Vi drar till Gynning och sedan ska jag handla för mitt presentkort på Kicks, som jag hittade igår. Blir en ny mascara, för mig är typ slut. Har haft Diors Blackout, och funderar på den igen. Vet ingen annan bra.. Nej, nu måste jag försöka att hitta något att ha på mig. Blir high heels idag iaf. Och hatt. Vet inte om jag kommer hem idag, eller om jag blir kvar hos Kicki eller hos någon annan.
TJARRÅ!
- J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0