Play with fire.


Vilken asum Söndag det är. jag och Jimmy har verkligen haft ett superhumör och tagit det lugnt hela dagen. Åt en jätte god middag med hans föräldrar innan. Gott kött, potatis och bennesås. Skitgott. Jag och jimmy har precis tagit en dusch tillsammans. Det finns nästan inget som är så bra som att så och kramas under rinnande varmt vatten. Det är så himla mysigt tycker jag. nu ska jag fortsätta att göra mig iordning lite. Det blir bio med jimmys föräldar, hans syster och hennes sambo ikväll. Flickan som lekte med elden. Ska bli mysigt, för jag ska unna mig och Jimmy godissaker. Jag kommer att få gå och lägga mig tidigt idag, för jag ska åka till Varberg i morgon bitti 06.50, för att gå på ett möte. Resten av dagen ska jag tillbringa till att ringa runt och bjuda folk och kolla ut vad jag ska baka för några goda kakor till mitt släktkalas på lördag. Så vi hörs i morgon.
Take Care!
- j <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0