Pungkross.


Godförmiddag.
Jag är lite sne på min mage och på hur min dag är planerad. Jag vaknade alldeles för sent och jag kommer inte att ha en chans att vara ute i det varma vädret förrens i eftermiddag. Det känns verkligen lika mycket som om du skulle vara kille o bli sparkad mellan benen. Fördjävligt. MenMen, vad gör man när man behöver byta gardiner, laga mat och städa?! Men gör det och känner sig som en kvinna. Och btw, msn och facebook. Vad hände med det igår egentligen? Det var supermånga som det krånglade för.. ikl. mig. Nej, nu är det bara att sätta igång så att jag hinner bli klar innan det börjar bli mörkt ute. Det är en långpromenad inlagd i dagens planering också. Och den får helst ske under soltimmarna.
Hörs sedan!
TJARRÅ!
- J <3

Hennes platta får gå. o spec Thinking of you.
Passar så bra idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0