ROAST.


HejHejHallå.
Jag halvligger i min säng brevid Jimmy just nu och har en rethosta som jag börjar bli väldigt irriterad på. Vi kollar på Roast på Berns, där Sveriges bästa komiker dissar Björn Gustafsson och jag måste säga att det är riktigt bra. Någon mer än jag som saknar Parlamentet?! Jimy gör det iaf.. Och påtal om TV. SVT har idag börjat sända en WEB-TVSerie. Ja har inte sett det, men jag tror att jag ska ge det en chans, eftersom jag tyckte om AndraAvenyn när det gick (som förövrigt börjar imorgon på SVT 1. NYA AVSNITT!!!) och detta ska visst vara en systerserie till Andra Avenyn. Det börjar väldigt mycket på TV denna veckan och jag ska försöka att se allt.
Måndag: MatTinas nya tv-grej / Roast På Berns
Tisdag: Idol / Andra Avenyn
Onsdag: Fråga Olle Dokumentär
Men jag ska inte bli en tvtittar brud som inte gör annat på kvällarna. Jag har faktskt äntligen lånat boken som jag pratat om, och jag har läst ca 50 sidor idag och den verkar riktigt bra. Den heter I Tusen Bitar och är en sjävlbiografi skriven av huvudpersonen James Frey. Jag rekomenderar verkligen den till folk som gillar självbiografier  som handlar om missbruk. Anyway. Nu ska jag fortsätta titta på film. I morgon kommer min önskelista upp. Måste göra en ny. Och sedan så ska jag äta pannkakor till lunch och sedan vara med Jimmy och Julle. Det blir nog väldigt bra.
GODNATT!
- j <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0