Roastad.


Blev att jag drog i mig en toast. Känner mig värd det efter kvällspromenaden. Msn och Facebook verkar vara åthelevete för fler än mig, vilket känns skönt. Då kan man undvika det. Jag som hade lagt ner msn en längre period, men jag tror det var Kicki som drog mig tillbaka till det. Bra el dåligt. Det skiter jag i. Jag får iaf upp kontakten med folk igen och detsamma gäller facebook. Jag satt nyss och kollade på alla klockrena dissar som komikerna drog under det 2a avsnittet av Roast på Berns. Magnus ägde som vanligt och Petra var alldeles för hisspig. Jag sk anu försöka få upp värmen i kroppen och få lite sömn. Har ca 200 spänn på mobilen och utgångna gratissms. Känns inte så ball. Får underhålla mig på annat sätt.
GODNATT!


Kommentarer
Postat av: kicki

försök inte skylla på mig! mitt msn va dött i flera timmar o sa bara hej sent på kvällen igen :P du va ju ute o gick kvinna :)

2009-09-15 @ 09:09:24
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0