Sen.


Godkväll.
Idag har jag verkligen inte haft någon som helst ork till att blogga. Jag gick och la mig 12 igår kväll efter att vi hade kommit hem från bion (som var bra..) och sedan så steg jag upp kvart i 6 i morse för att hinna till ett möte som var slut vid halv 11 som tur var. Efter det gick jag och signade ett papper och powerwalkade sedan hem. Tog 20 min med en tung väska. Bra tycker jag, med tanke på att jag gick från andra sidan av city typ. När jag kom hem hade mamma fixat paj till lunch och efter det blev det dusch, sedan slocknade jag i sängen i ett par timmar. Vaknade av att mamma frågade om jag hade tvättat min plånbok med vilje.. Och självklart had ejag inte det. Den ligger iaf nu på torkning så vi får se hur alla kort o sedlar mår i morgon. Nu ska jag radera musik i iTunes, för de ligger flera av samma efter varandra. OCh så ska jag lägga till bildmaterial till alla också. Sedan blri det en kvällspromenix innan jag fortsätter med mina inbjudningar.
TJARRÅ sålänge.
- J <3


Hata itunes ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0