SkorSkorSkor


HejHejHallå.
Jag sitter här med min syster liggandes på golvet och gnisslar på sina 6 tänder. Tänk att hon snart är 8 månader. Helt sjukt vad tiden går fort. Jag komemr fortfarande ihåg telefonsamtalet jag fick av mamma den 15 JAnuari då hon säger att jag fått en syrra. OMG vad glad jag blev. Anyway. Idag fyller 2 av mina polare 18. Eric och Julle. Grattis till er. Jag och Jimmy och några ska möta upp Julle utanför hans skola klockan 3 och sedan gå och sätta oss på någon uteservering och unna oss ngt gott. Jagtänker gå in på DinSko också och välja ETT par skor som jag förmodligen kommer att gå därifrån med och jag känner att de verkligen är min stil. Jag sitter frortfarande och tänker på när jag ska köpa mina Ugg:s.. Jag borde skaffa mig en stor skohylla snart. I need.
Hörs.
TJARRÅ!
- J <3

(Garanterade i höst. MUMS..)


Kommentarer
Postat av: kicki

skorna längst ner gillar jag inte men de över e sjutk fina, utom dragkedjan. har jag dr martinkängor...får se om dessa duger hehe... egentligen vill jag ha andra boots. ska visa en bild när ja orkar ;) puss

2009-09-09 @ 21:51:46
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0