SommarSol


HejHejHallå.
Vaknade av en dröm där Jimmy gjorde slut med mig och att hans föräldrar bara tyckte att det var bra. Så jag valde att inte snoza och gick och ställde mig i en het dusch ist och tänkte på allt bra som ska hända idag. Idag sk ajag nämligen fixa lite här hemma, gå till min moster och lämna ett USB-minne, åka in till stan och sedan gå på en spelning på StickyFingers. Skönt att ha saker planerade. Det är Jimmys polare som spelar på Sticky idag. Han känner minst 1 i varje band, men jag ser mest fram mot As You Drown. Ett helt galet bra metalband som verkligen kommer att gå långt. Gå in på deras myspace HÄR! för att lyssna. Det kommer att bli en hel del grymma människor som lkomemr at tbefinna sig där, så det ska bli jäte roligt. Det var längesedan jag var på något musikevent. Var väl sist Marionette headlineade på BrewHouse?! Anyway. Jag har inte skaffat mig något fotopass idag, för jag tänker vara en helt vanlig besökare. Men det kommer upp en hel del partybilder. Nu ska jag göra lunch till Mamma, Kewen, Merri och Jimmy. Det är bara vi i familjen som är hemma. Sedan ska jag läsa i min bok. Den är SÅ bra.
Hörs innan jag åker till stan.
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0