StädaVarjeFredag.


HejHejHallå.
Efter en riktigt bra kväll igår, så har jag och jimmy varit duktiga och städat hela huset. Vi har dammat, diskat, tvättat, dammsugat, tvättat golven, gnuggat toaletterna och slängt massvis. Vi unnade oss soppa ute i solen en stund innan vi satte oss här nu för att ta det lugnt innan vi går och handlar. gårdagskvällen var jätte bra. Hängde med Aron, Adam, Johan och massvis och såg 3 bra band. AsYouDrown var grymma som vanligt och Jimmy fotade några riktigt tuffa bilder. Jag får länka er till dem senare. DeathDestruction, va förvånadsvärt bra och det märks att Jimmie har en grym scennärvaro. Jag tycker verkligen att han passar bättre i det bandet än i DeadByApril om man nu får lov att säga något sådant. Han är grym. JaJa. Kvällen vr bra och vi var hemma vid 1 tiden. Fortsättningen av denna dagen lir til at ta det lugnt i solen med min bok, handla och umgås med Jimmy. Nu ska jag redigera en hobbybild från igår. Hörs senare!
TJARRÅ!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0