Stark som en oxe


HejHej!
Jag har nyss duschat efter 1 timma i gymmet med Jimmy. Det var verkligen skönt att gå upp i tid idag och äta frukost tillsammans och sedan vara i gymmet helt själva. Det är våran nya vardags grej. Vi ska bli fit. Så är det bara. Anyway. Jag ska strax ställa mig och göra korv med bröd, för jag antar att jimmy inte gör det.. Han sitter och spelar gitarr och har inte äns duschat, och vi ska åka om 1,5 timma. Typiskt hobom. I stan ska vi förhoppningsvis möta upp Kicki. Jag vill det iaf, men vi får se vad on säger. Axel möter vi iaf upp innan vi gå till Shock för att se Mustasch. Ska bli kul att träffa Ralf igen, och det tycker grabbarna med. Mustasch var som storbröder till Marionette i höstas när de visade vägen hur man skulle bete sig under en turné. Det var ju Marionettes första europa turné. Anyway. Ska bli kul iaf med ett akustiskt gigg. Efter det blir det en fika och sedan hoppas jag att jag väskan finns kvar på Gina. Ikväll är det kräftskiva/inflyttningsfest hos Mikael, och det ska bli riktigt kul att gå på. Blir dock tidig hemgång, eftersom Jimmys föräldrar landar med thai-flyget 10.05 i morgon. Så här ser min dag ut. Riktigt bra. Humöret är på topp och vädret är nästan likaså. MUMS.
Hörs.
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0