Sushi&ZombieKrig



HejHejHallå.
Kan börja med att berätt att gårdagskvällen var riktigt rolig. Började med en kväll med grymt folk hos Anton som firade 1 år med Marionette. Han bjöd på hemmagjort sushi (som jag älskade) och egengjorda fritteradekycklingbitar. Efter många trevliga timmar hosAnton, beslöt vi ala oss för att åka till henriksberg för att se Axel (som i vanliga fall är sångare i Marionette), sjunga i sitt andra band ZombieKrig. Det var grymt mycket folk som trängdes, men Axel var grym på scen. Det var roligt att se honom i ett annat band än Marionette och i ZombieKrig sjunger han på svenska. Så det var skitkul. Jag, jimmy och Janne åkte hem vid 24, för vi tyckte att vis kulle avsluta kvällen på topp och det gjorde vi verkligen också. Jag hade en skittrevlig och rolig kväll med alla och det tackar jag för. Ses på lördag igen, då vi ska fira min födelsedag!

Lite bilder från igår. Fest.Spårvagn.Spelning.Och jag fick en hel öl över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0