Gynning och Kicki.


Hej!
Har verkligen haft en bra dag om man tänker på omständigheterna. Detta tackvare Carolina Gynning och Kicki. Jag mötte upp Kicki utaför Åhlén och sedan köpte jag min Go Girl!-parfym oc hfick den signad av Carolina. Hon var så grymt snygg och så liten. Bra var det! Sedan stack vi till Kicks och shoppade. Jag en mascara och  nagellack och Kicki en rakhyvel. Vi drog til lspårvagnen och sedan till Coop för att köpa med oss kyckling, jordnötter, gurka och Loka. Vidare hem till Kickis place (Arons också iofs, men han är i Finland) och fixade iordningen en grym sallad och satt sedan ute på deras balkong i timmar och bara pratade. Hur gott som helst. Jag har dock bräntmig på mina ben, men det är skitsaksamma. Helt klart värt det. När Kicki sedan skulel träna kl 19 åkte jag hem och nu sitter jag här med en stinkande lukt och vill duscha i timmar. Sedan ska jag måla mina fingernaglar och tånaglar och dricka thé. Hörs!
TJARRÅ!
- J <3

Märks att jag inte sovit. Svullen i hela ansiktet.

Vi är bäst på att göra god sallad.

SötaKicki. Här satt vi i säkert 2 timmar o bara pratade. Underbart.

Parfymen, naglelack o Isadora mascara. Blev ingen Dior igen,
för denna är visst bra för känsliga ögon, vilket jag verkligen har.


Kommentarer
Postat av: malin

sv: haha du e la för goo du! Vill med träffa Gynning. Min förebild typ btw, har du löshår eller något annat i håret nu? :D antar att det inte har växt så jäla mycket sen jag träffade dig senaste höhöhihihohohhe puss!

2009-09-01 @ 21:11:41
URL: http://funnudity.blogg.se/
Postat av: kicki

Grymt var det!! Jag e rynkig på min bild. (HÖÖÖR VA TJEJTÖNTIG JAG ÄNDÅ ÄR!) carro va sjukt snygg! salladen var himmelsk! du var/är underbar!! mm-mm-mm!!

2009-09-01 @ 21:54:36
URL: http://kicxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0