The Lie.


HejHejHallå.
Jag känner mig huslig och duktig. Jag har hunnit med at hänga upp tvätt, duschat, fixat frukost, fixat i köket, sagt hejdå till Jimmy, dammsugit och plockat iordning på mitt rum på bara ett par timmar. Jag har börjat tcka om att hjälpa til hemma på riktigt och verkligen se min mamma bli glad över minsta sak. Hon är underbar min mamma alltså. Just nu sitter jag och lyssnar på Marionettes spår på deeras kommande platta och jag måste säga att jag fortfarande har kvar min favorit, sedan jag hörde de första GP-filerna. Det har varit riktigt roligt att ha följt dem när de har fixat och trixat med deras 2a skiva, och speciellt utvecklingen har varit rolig att se. I början av oktober släpps den. Mer säger jag inte för jag vet inte vad jag får säga eller inte. Countdown-videosarna ligger iaf uppe på deras Youtube-profil och den sista är förjävla klockren. Anyway. Nog om dem. Nu sk ajag göra mig iordning och sedan gå och söka ett jobb. Sedan ikväll får vi seom jag drar till Jimmy eller inte. Han repar tills 21. Kanske ska överraska honom?! Hm.. Får tänka på den saken ett tag. Hörs när jag varit och sökt jobbet.
Take Care!
- J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0