ThomasSabo.iPhone


Tillbaka efter en mysig stund på stan med Ludvig och Jimmy. Det blev att vi fick springa till tandläkaren för vi segade alldeles för mycket. Väl där, betalade jag ett uteblivet besök på 260 kr, vilket var mindre roligt. Sedan satte jag mig och väntade på att det skulle bli min tur, och när det väl var det, så låg jag i stolen i max en halv minut innan de sa hejdå, vi kommer inte att kalla dig hit mera utan du kommer när du känner för det. Så jag var lagom glad när jag gick därifrån. Efter det ville Ludde och Jimmy ta en öl på en uteservering för kanske sista gången detta pret, så vi gick dit och de beställde sina öl ch så satt vi där ett tag och snackade skit. Själ så avstodd jag öl. Det är Måndag och då är öl inget för mig. Någon måtta får det vara. Påvägen hem kom Jimmy på att vi skulle gå in på VictorinsGuld, för att kolla om Thomas Sabo-klockorna hade kommit in, och det hade dem och jag blev överlycklig. Så grymt snygga och jag fastnade direkt för en met en vit urtavla. HOPPAS att någon säl lvill ge mig den i fördelsedagspresent. Väl hemma sedan så beställde jag en iPhone 16 GB (svart). Lagom nöjd med dagen alltså. Nu blir det till att skriva ett personligtbrev och sedan ska jag och Jimmy gå en lång kvällspromenad. Älskar när det är höstkyligt ute, ha en stor stickad tröja, mössa, tjock halsduk, converse och leggings och hålla i handen med världens finaste kille. Jag funderar på att fixa iordning något mysigt ikväll. Typ varm choklad med vispad grädde och äggmackor. MmMmmm.. det får det nog bli.
Take Care så hörs vi i morgon.
TJARRÅ!
- J <3

(iPhone 16 GB svart beställd)


(Finaste pojkvännen är urgullig när han bygger med Kapla och lyssnar på AsYouDrown)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0