TIPS i natten


Godnatt.
Jag har precis haft en underbar kväll med min man. Jag känner att ag verkligen vill ta vara på all tid tillsammans med honom nu innan det är höst/vinter och vår, då det är mycket turéer. Vi behöver vår tid tillsammans och det närks verkligen. Vi hade dock problem idag när vi skulle göra våran potatisgratäng. Ugnen fungerar inte helt plötsligt, och när vi ska ställa den i micron börjar den att ryka jätte mycket, så Jimmy fick gå upp till grannarna och fråga om vi fick låna deras ugn i en halv timma. Ganska pinsamt. MenMen. Bra blev det och revbenen till var gottis. Vi kollade på Idol och jag måste säga att ingen har direkt gjort det värt att se på. Jag är skit kräsen när det gäller artister, så det är kanske därför. Sedan så kollade vi på kändisdjungel eller vad det hette och fysatan vad dåligt det var. Bästa sändingstid, och så är det inte bätre?! Kasst. Men jag får kasnke ge det en till chans. Jag satt iaf och kollade igenom GinaTricots hemsida och fann en underbar väska som jag vill införskaffa mig imorgon. Imorgon händer en hel del, så jag ser fram emot det. Men mer om det då. Nu ska jag o min man sova för det blir tidigt uppgång imorgon för vi ska börja vårat nya liv.
GODNATT!
- J <3


Jimmy gillade den tillochmed..Då måste man ju slå till.

Kommentarer
Postat av: malle

väskan var nice :)

2009-09-12 @ 10:40:22
URL: http://funnudity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0