Untouched


HejHejHallå.
Eftermiddag oh jag känner mig pigg. Jag har varit på möte i förmiddags och kom hem halvsur och hungrig. Jag väckte Jimmy och vi lagade lunch tillsammans och satt sedan och pratade med Mamma en stund innan vi bestämde oss för att baka äppelkaka. Visst, den blev god, bara det att vi failade och hällde den i en förliten form, så den blev smetig i bottnen. Men somsagt, den var god ändå, och mina brorsor älskade den. Just nu sitter Jimmy och byggel med Kapla, och vi väntar på att klockan ska bli 15.20 så att vi kan möta upp Ludde ochgå ner till stan. Jag ska till tandläkaren en snabbis, sedan blir det bara chill. Jag är sämst på att blogga. Men så är det. Jag har ingen lust längre.
Take Care!
- J <3

(Ludde, Jimmy o Julle. Helt klart de ballaste pojkarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0