200...9?


Jag har under dagen tänkt tillbaka på 2009 och insett att 2010 blir ännu bättre med alltifrån jobb, festivaler, thailand, mer jobb och plugg. Jag har planer planerade fram tills September och det känns så himla bäst.
Jag är också nyss hemkommen från ett jobb, där jag stortrivs och har alltid ett leende på läpparna när jag stänger grinden och går hemåt. Jag är inte glad över att sluta för dagen och kunna gå därifrån, utan jag är så grymt nöjd med min arbetsplats och barnen och personalen som finns där. Jag har idag jobbat hos mina små Blåbär, och jag väntar nu på en långpromenad. Ska möta Jimpan också för han kommer hit, vilket gör dagen perfekt. FAN vad glad jag är atm. ALLTING stämmer och jag är frisk. Finns inget att klaga på idag faktiskt och det känns väldigt bra.


© rajaforyou.com

Finns med på deras hemsida vilket jag är stolt över.
sjukt bra fotograf är hon och Jag och Jimpan
var så sjukt snygga på balen förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0