ankor och tidig hemgång.


Kom precis hem. Underbart väder och jag har umgåtts med barn i 1-3 års åldern, 2 klockrena vuxna och en jävla massa ankor. Jag började kl 7 och slutade kl 13, precis som varje Onsdag. Härligt om jag får säga mitt tycke. Då kan man chilla med gott samvete, gå ut och gå en långrunda med sin man och hund, innan man drar vidare ner till Cheers n'n beers och hookar up med några vänner och kanske tar en öl eller två. Eller nej, detta är dagens planer. Inte varje Onsdags planer.
Min syrra står just nu precis vid mina hägtalere och headbangar til... Mando Diao? Fråga mig inte varför jag lyssnar på Gloria med dem, men jag antar att jag tycker om den låten. Jag som alltid hatat Mando?! Anyway. Nu ska jag klä på min syster andra kläder, göra iordning fika och ta med mig henne och min man ut och sätta oss i solen. Sedan promenix och vidare mot stan för att hooka up med några vänner somsagt.

..btw. Jimpan har fixat så att man kan kommentera. Fast, är det bara jag som fortfarande inte ser kommentarsgrejen nedanför inläggen?


Jag är förälskad i denna jackan.
Den är tyvärr inte min, men jag ska fråga om
jag kan få sno den ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0