ASKunge?!


Underbart att vakna klocklan 8 när man är ledig och var ute kvällen innan. Känns som att denna dagen inte kan annat än att bli kanon. Vädret är bra. Fattar inte alls vart askan från vulkanen på Island är någonstans. Jag ser den inte. Fast det kanske man inte gör heller? I vilket fall så tycker jag det är lite läskigt.

Jag är glad. Jag är nöjd. Jag är pigg. Jag ska göra detta till en bra dag. Lika bra som gårdagen. Jag jobbade först mellan 7.30-14 och sedan stack jag hem fort och så kom Nella hit. Jag fräshade upp mig, drog på mig en kofta och sedan gick vi ner till EspressoHouse och köpte chai och varmchoklad och tog med oss dem till en bänk vid strandpromenadens början vid Barnensbadstrand (är det bara vi Varbergsbor som vet vart den liggeR?) Hur som helst, så satt vi där ett bra tag och disskuterade ankor, livet och människor, innan vi drog vidare till systemet och handlade lite och mötte upp Jimmy och Felix (senare kom Eleonor). Vi satte ss vid norra fästningshörnan och hade det super trevligt. När Eleonor kommit, drog vi vidare mot krogen på afterwork och där blev vi sittandes till 23. Jag gillar fan Cheers n' Beers. Känns som sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0