Besök i Varberg.


Måste göra klart för er att jag är besviken över en mängd saker. Att DEspise Icon ska lägga ner är bara en sak avv allt.  Det är en gamal nyhet, men jag har liksom inte riktigt fattat det än. Tur att jag hinner se ett gig med dem iaf och det lär bli awesome. Jag väljer att inte ta upp de andra sakerna, för de är så otroligt löjliga. Så det är bäst att jag behåller dem i mitt egna huvud.

Jag har iaf jobbat idag mellan7-13 och när jag kom hem var Jimmys mamma och syster på besök. En trevlig runda på stan blev det och nu har de åkte hem och jag har varit ute på en långrunda med hunden. Jimmy stack innan så jag ska möta upp Tiger om ca 30 min och dra till LBS för att se en pytteliten bandtävling tillhörande deras festival de ska ha någon gång framöver. Vi alla har väl hörttalas om Mangel?
Oavsätt så ska det bli klul att träffa lite gamla väner. Det saknar jag. Jag saknar också att vara 14 och hänga på muren nere i stan och umgås med typ 10 pers VARJE dag. Vi var kanske tom. fler som ALLTID hängde?! Anyway. Idag blir väl lite nostalgi antar jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0