Casket Closing


Hemma från jobbet. Sitter och använder msn (?). Kommer bli beroende igen antar jag. Snackar just nu med Julle som jag skulle ha varit med idag, men vi tar det i morgon nä rjag slutar klockan 13 ist. Vi taggar för ParkwayDrive och Despised Icon @ Brew House den 4 Maj. Fett kommer det att bli. Har redan sett ParkwayDrive 2 gånger, men ni som knner mig, vet att jag anser att de är de bästa. Men Despised Icon kommer bli brutalt. Galet. Taggar somsagt väldigt mycket. Så jag ska jobba igen några dagar, så att jag kan ta och byt ledig dag. (note to myself typ)

Nu ska jag lägga nig och kolla i taket och lyssna på musik.  Tänker ta mig en runda med hunden också i guess. Även fast det regnar. Men vi vet alla att Mikaela behöver gå av sig lite agression ibland.


Vi ser så jävla hårda ut när vi är ute på promenad också.
HehhHE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0