Dagen efter.


Jag antar att jag mår som jag förtjänar när jag går runt nästan barbent en hel kväll när jag är skitsnuvig. Men jag är inte bakis iaf, vilket känns bra eftersom jag vill att min sista lediga dag innan en ny arbetsvec ka, ska bli bra. Igår var vi hemm ahos Aron och drack öl, åt pizza och kollade på fotbollen. Barca var klockrena och sällskapet var ytterst trevligt. Vid 23 tog jag och jimmy spårvagnen mot Sandra, men blev uppringda av Daniel som sa att festen redan var slut?! Så vi drog hem ist. Vilket kändes klok. För hade vi gått till Henriksberg med dem andra, hade jag bränt pengar som jag egentligen inte har.

Nej. Nu ska jag klä på mig. Har nyss duschat och känner mig pigg och glad. Sedan blir det några timmar ute i solen, innan jag ska bege mig till Varberg eftersom det är jobb om gäller i morgon. Jag har dock beslutsångest vilken tid jag ska åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0