HELG.


Helgen har varit klockren.
Överraskade Jimmy på Lördag morgon genom att sticka hem till honom och väcka honom med frulle på sängen.
DeadByApril invigde Liseberg på kvällen och eftersom ni säkert vet min och Jimmys relation till dem så blev vi ståendes i merchen och signeringen medad grabbarna spelade och sedan skrev på tuttar, skor, gav bort sockar och fick sig några goda skratt. Kiwi var nere för att sälja merch åt dem, så vi mötte även han där och hans två polare som var skitballa. Efter att grabbarna signerat osv bar vi bort merchen backstage och kollade på fyrverkerierna. 1 mille på fyrverkerier?! Sinnessjukt.

Sedan åkte vi till ett vandrarhem där Kiwi, Jessica och Sulan bodde och drack lite groggar innan vi begav oss ut. Vid halv 4 la jag mig i sängen för att sedan vakna upp vid 11 och ha panik. Missade nästan bussen till stan (gick 11.26 och eftersom det är söndag så vet vi alla hur västtrafik kör?)Väl i stan åt vi en burgare och satte oss sedan på Espresso House och drack Chailatte. Riktigt mysigt.
Vid 14 var vi i Varberg för att fira min brorsa som fyller år på Onsdag när han åker till Turkiet och nu sitter jag här skittrött, hungrig och sugen på en dusch. Vafan åkte Jimpan hem för?


roligt o se på när grabbarna blev utsatta för fans-attentat.
Tjejen i rosa tröja började tex att gråta när hon fått sin arm signad o en kram
av Jimmie. VAFAN liksom? Fans är söta med extrema.


Brorsan fyller 7 på Onsdag och sticker då
med de andra i familjen till Turkland.


Snygg kille.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0