Drar i regnet.


Jag drar ut i regnet och möter en grabb ankommande hit hem till mitt familjehem i Varberg från Göteborg. Jag är hemma hos familjen, eftersom jag jobbar tis-torsdag. Jag kommer att bli äcklig i regnet. Men det skiter jag i. Jag ska ha med hunden och då är allt okej. Då behöver jag inte känna mig ensam och sliten. Bara col och sliten. Precis som en riktig rocker i guess? Jag är kanske ingen riktig rocker. Men jag är det iaf i huvudet. Och i ansikten, på fötterna och ena underarmen (fan vad emo det lät, men jag menar mina gaddningar på fötterna o armen). Nu måste jag springa så han inte hinner komma hem innan jag har börjat gå. Hunden kommer att bajsa på asfalten. Det är det sämsta md att nu  bege mig ner mot "city".
XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0