Drop Dead.


Jag har varit död. Eller jag är väl det fortfarande egentligen, men idag känns det som att gnistan har börjat dyka upp igen. Det började för några dagar sedan och small till ordentligt igår när det absolut inte var min dag. Jag jobbade mellan 7.30-15.30 och under de timmarna fälldes kommentarer och mitt humör dök ner under marknivå. När jag kom hem fick jag stå för matlagningen och det blev att jag tillslut fick slängt ihop världens godaste potatis och pörjolökssoppa och gjorde frallor i ugnen. Perfekt mat enligt mig. Sedan drog Mamma med mig till Ge-kås en snabbis och det var INGET folk typ. Skitskönt. Mamma gjorde min gårdag. Helt klart!

Idag börjar mitt humör komma tillbaka. Jag kom till jobbet kl 7 i morse för jag skulle ha jobbat mellan 7-13. Men isf fick jag hoppa in och vikariera mellan 7-15.30. Gött med cash, men jag är heöt slut. Nu ska jag byta om, sminka mig, äta, sticka till Wallah och ha en awesome dag!

Klackar eller DR.Martens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0