Erövring.


Hjärtan.

Jag har något jag vill dela med mig. Jag har tankar jag vill få ner på papper och sedan leva efter. Borde jag ta tag i det och börja chansa mera? JAPP! det är precis vad jag ska göra. Planerna på att flytta till Stockholm efter sommaren är i full gång i mitt huvud. Kan andra, kan Jag och Jimmy också. Jag har suttit och kollat runt på lägenhets-sajter som har hand om lägenheter i STHLM och det finns lägenheter. Och det finns jobb. Så 1 lägenhet och 2 jobb ska bli upptagna av mig och Jimmy. Så är det bara. Problem finns. det gör det alltid. Men vi får pendla till västkusten då och då när det behövs. Men fyfan vad vi ska leva livet. Ja och Jimmy. Underbart.

Det finns mycket mer att dela med sig av. Men jag tar det efter några avsintt web-tv. Jag är värd det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0