Fans. Varför?


När små tjejer, som är fans av Marionette. Då börjar det gå för långt. Igår var det en dansk brud som skrev till mig på Facebook och ville bli vän med mig? Hon påstod att hon kände Korn, och därav inte var fan av ngt band, för det var "vardag" för henne att umgås med stora etablerade band. Jaha? Och sedan när frågade jag vilka band du kände? Nej. När folk börjar skryta om att de "känner" stora etablerade band, då backar jag. Jag vet att det mestadels är skitsnack och att de bara vill verka speciella, men vem har sagt att jag tycker att folk är speciella bara för att de känner musiker som råkar spela i ett band som turnérar mkt?  Nej, inget illa menat mot just denna bruden, men jag väljer att inte snacka med personer som är "fans" OBSERVERA ->"", av min pojkväns band. Jag känner liksom inte att jag behöver lära känna dem. Är jag dum i huvet bara för det?

Ärligt talat. Jag vet att hon stalkar min blogg, därför låter jag saker vara osagt så att inget illa är sagt om henne. För jag vet inte vem bruden är. Jag vet bara att hon ska röka genom Jimmys töjningar i öronen, innan hon dör. Och att hon ska pussa några andra i Marionette. Jag vet också att hon inte är den sista att kontakta mig bara för att jag är tillsammans med en kille som spelar i ett band som det går bra för. Jag börjar vänja mig. Men likförbannat blir jag sne, varje gång jag förknippas med Marionette.

Skitsamma egentligen. Jag antar att jag är normal när jag säger följande:
- Nämn inte att du känner stora band och att det är vardag för dig att prata med dem
(de är väl vanliga individer dem också liksom? Inget konstigt med det.)
- Kontakta inte mig om du inte kan ta att jag inte vill ha med dig att göra

Och en till grej. Jag respekterar folk som avgudar andra männsikor och ser upp till dem. Det är bland det finaste som finns. Verkligen. Enligt mig finns det inget vackrare än att få chansen att vara en förebild för någon och insperera andra människor. De stunder jag ser en konsert med min älskade man på scen, så fylls hela mitt hjärta av värme när folk apploderar åt honom. De där i tidningen, boken, tv eller på scenen är förebilder. De är värda all uppmärksamhet de kan få, för de lever ut sina drömmar och låter annat folk inspireras av dem. För all del, missbruka inte deras "kändisskap". De är säkert alla underbara männsikor och de gör sitt yttersta för att tillfredsställa dig.
Tänk på det.
Att inspireras av någon och respektera dem för vad de gör, är något av det finaste som finns.


Kommentarer
Postat av: kicki

haha jag ignorerade två tjejer jättelänge på deras vänrequest. men efter att de frågat kanske 5 ggr så mailade jag dom (på eng.) o fråga vilka de är. båda två skrev va de hette och att "du verkar häftig" (typ nått sånt) hahaha. jaaaag?!lite genomskynligt och löjligt. jag la till dom och mailade tillbaka "så detta har inget att göra med att jag är ihop med aron?". De svarade något, sen efter någon dag så deletade jag dom igen.



Fans är jobbiga. måla bröllopsbilder på sig själv o aron hahaha...den e nog den sötaste hitills dock. haha fy

2010-04-12 @ 09:07:38
URL: http://kicxx.blogspot.com
Postat av: Tigaah

Jag blir bara så förbannat stolt över dig.

Du är en kickass brud, you know that.

2010-04-12 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0