FREDag.


Helt sjukt. Igår jobbade jag till 14 och efter det kom Wallah och Tiger hem till mig för att baka kanelbullar. Det blev typ 8 plåtar MINST. Skitgoda! Det tog mkt längre tid än vad vi trodde, men vi unnade oss lite bullar, thé och kaffe efteråt innan vi mötte Eleonor för att gå en 2 timmars promenad. Sen åt vi ännu mera bullar och drack ännu mera thé och kaffe. Behöver jag säga att det var en awesome dag?

Idag är det Fredag och jag är ledig. Vaknade klockan 11 eftersom jag sovit skittdåligt inatt. Gick upp, duschade och fick sedan i uppgift att klippa 2 av mina 3 bröder. Det gick snabbt och smidigt, men en av dem fick hårfärg i ögonen och hade gröna ögonbryn och ögonfransar en bra stund innan vi fick tvättat bort det. Dagens fail i guess. Nu ska jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0