FREDAGFREDAGFREDAG.


Drömde om Davids begravning i natt. Kommer ihåg att jag satt brevid min kära vän Johanna och stöttade henne. Usch. Jag känner mig så dålig. Jag borde höra av mig till henne och tala om att jag faktiskt finns här om hon skulle behöva mig. Hmm. Att man kan må dåligt för mindre.. Anyway. Bloggade inte igår. Anledningarna är många och jag orkar inte räkna upp dem.

Idag därimot. Idag har jag tid och lust. Ska strax klä på mig och överlägga om jag ska gå en megalång powerwalk i skogen eller om jag ska dra till gymmet i en timma. Men gymmet är jag inte så sugen på eftersom vädret är soligt och redan vårvarmt. Hm.. Dagens i-landsproblem antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0