Helgen.


Haft några episka dagar tillsammans med pojkvän och vänner. Det har grillats, druckits X-antal cider och glas vin och det har rökts vattenpipa och ätits godis. Idag känner jag mig väldigt nöjd. Jag har haft flera bra dagar i Varberg och helgen är inte över än. Fredagen blev lugn och det grillades gott kött och det dracks gott rödvin. Sedan blev det filmkväll hos Felix med Jimpan, Felix och Eleonor. Lördagen blev mysig. Körde runt i bilen och visade Jimmy lite ställen som är värda att veta vart de ligger här i stan (nej, han har inte koll på lilla Varberg än trotts att vi varit ihop i snart 2 år..) På kvällen skulle vi passa mina syskon och nella kom hit och gjorde oss sällskap. Det slutade med att vi drack de godaste ciderna, drack vin i stora vinglas, rökte vattenpipa, grillade och åt skitgod mat och sedan bjöd hit Emmie och Tom. Klockan 2 i natt gick sista man ut ur huset och kvällen blev episk. Vad mer behöver jag säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0