Långfredag.


Precis ätit frukost och städat iordning i köket. Finns inget värre än när det är berg med disk på diskbänken. Satt också och läste gårdagens GP och hittade et roligt Arilskämt. Det måste vara ett iaf.. Det stod att det nya inom 3D, skulle vara 3Dlinser. Man skulle alltså få linser på biograferna ist för glasögon. Men jag får det inte riktigt till att gå ihop. Så jag tror bestämt att det var ett skämt.

Jag känner att denna dagen kommer att bli lugn och bra. Jag hade tänkt att väcka min kära man om en stund och ta med honom och hunden på en promenad. Det är faktVId 17 tiden kommer min mamma, pappa och syster hit till Jimmys familj och det blir 3 rätters middag och många goda skratt hoppas jag. Så nu ska jag slänga på mig kläder och pussa på min man. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0