Let Down Your Hair


Nostalgi. Jag sitter, eller snarare lågger ner i sängen och lyssnar på BuryYourDead. Ett band jag aldrig kommer att sluta tycka om så mkt som jag gör. DEras tolkning av metal, får mig att gå upp i varv och bli glad. Vill oftast när jag lyssnar på dem, bara tillbaka till 2008 då jag såg dem på BrewHouse i Göteborg, tillsammans med SuicideSilence, ParkwayDrive och To Kill. Sjukaste giget.

Jag vet inte varför, men mitt internet fuckar. Jag tankade nyss ner msn messenger (som jag inte trodde existerade längre) och jag har glömt hur man använder det typ. Facebook förstör allt. Men det tillför också väldigt mkt bra. Nej, blir mer musik nu i form av Between The Buried And Me. Jag ska fortsätta att kladda ner mina stockholmstankar på ett papper. BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0