Måndag morgon.


Knappt någon sömni natt. Jag somnade med datorn i knät någongång runt 1 i natt och har vaknat till och från hela tiden efter det pga att min näsa inte går att använda. Jävla spray som inte hjälper.. Men nu är jag iaf upp och har duschat. Ska slänga i mig en nyttig frukost, eftersom jag alltid blir lika glad numera när jag ställer mig framför spegeln på morgona.
Om en timma ca ska jag på ett möte och sedan jobba till 15.30. Känns som att det är en lagon arbetsdag med tanke på att jag inte sovit aå bra i natt.. Efter jobbet ska jag åka in till göteborg för att möta upp Jimmy och sedan ska vi hämta mina nya brillor som har kommit och är helt klara. Ska bli sååå skönt att kunna se igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0