Nytt stadie i förhållandet?


Sitter och kollar på Äntligen hemma med Jimpan och äte rpå min mörkachoklad-påskhare. Detta är 4e veckan i rad som jag och Jimmy bänkar oss i min klippansoffa framför TV:n för att kolla på Äntligen Hemma. Är detta ett bevis på att vi har tigit en steg mot vuxenvärlden? Känns iaf så. Och påtal om vuxenvärlden.. Jag och Jimmy har så mkt på gång efter Juli, så jag spricker snart. Det är bara roliga saker och vi kommer verkligen att träda in i vuxenvärlden om allt går som planerat.

Anyway. Lovade ju att berätta lite mer om mina idéer jag har. Men jag kom genast på att det inte är sådan bra idé, eftersom det är så enkla saker, men som jag kommer göra så jävla bra. Så jag vill inte att folk ska dömma mig innan jag har produkter helt klara. Men det tar inte lång tid. Det hoppas jag verkligen inte. Det handlar iaf om Barn och mönster. Så mkt kan jag säga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0