Påskafton 2010


i bilder..


Åkte in till stan och satte mig vid Storan och läste ett musikmagasin.



gick bort igenom Vasastan

Sedan stack jag och köpte med mig sushi till mig och Jimmy och
åkte bort till replokalen med det innan
hans föräldrar kom och hämtade oss så att vi kunde åka hem tillsammans.


Hemma tillbringade vi ett par timmar i solen med chailatte, påskgodis och cola.
Jag satt enbart i shorts och t-shirt. underbart.


En styck söt pojk spelade gura.
- älskar det.

 


Sedan blev det förfest hso Aron ute på Hisingen innan vi drog vidare till Hindås av alla ställen.
Fyfan vad nice homeparty. Aldrig varit med om bättre/roligare.
Dj, rökmaskin, laser, ljus, discokula, bra folk och ett jävla massa dansande.
Helt sinnes.
GRYM PÅSKAFTON!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0