Pig Latin.


Det är tankar. Det är viljor. Jag måste säga att vissa saker är extra intressanta än andra. Jag sitter själv i min svarta klippansoffa och kollar på en JohanFalk-film på 4an, som jag alla redan har sett. Men det är bra tidsfördriv. Jag är hungrig också. Men vi alla vet att man inte ska mindre än ett par timmar innan man ska sova.. Så det får vänta tills i morgon. Imorgon är det jobb som gäller och efter det ska jag umgås med min kära vän Julian. Han saknar jag. Och jag saknar allt vi pysslade med förr. Men eftersom vi båda levet i förhållanden så glider vi ifrån varandra. Inte alls roligt. Men jag antar att det är som det är.

Nej, jag blir konstig i huvudet. Nyheterna är i full gång på TVn och det är fanimig inga roliga nyheter. Usch. Jag ska stänga av tvn, sätta på musik och somna. Ensam. Gud vad dramatiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0