Rastlös.


Sitter och längtar tills det blir Juni. Eller egentligen inte, för det betyder att jag måste lämna mina underbara småttingar på jobbet och vara ledig i 7 veckor. Vissa kommer jag aldrig att se igen och andra kommer att ha blivit så stora. MEN. Jag vill ha Juni bara för att jag vill på festival. Även fast det i år inte blir någon "riktig" festival, så längtar jag ändå. Jag ska på 3 stads-festivaler och 1 halvstadsfestival där min egna pojkvän ska spela och det leder till att vi kommer att bo på hotell. I vilket fall så är jag så sjukt glad över att jag kommer att se några av de band jag verkligen älskar och jag kommer att träffa så sjukt mkt roliga männsikor under dessa festivaler.

Att få uppleva den där galna Greg i theDillingEscapePlan, att få se Rammstein stå där och äga metaltown och få se min pojk sitta bakom trummorna när Marionette spelar på Getaway Rock, är bara tre saker jag ser fram emot. Jag tycker också att det är helt sjukt att Pendulum kommer till PierPressure och att det kommer att vara underbart att få dansa till dem med solen i ögonen och njuta. Det är så mkt sjuk när det gäller festivalerna iår, så jag ångrade mig att jag började skriva vad jag ser fram emot. För jag ser fcram emot allt folk jag kommer träffa, alla band jag kommer att få se och hela känslan av lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0