Swim to the moon.


Måste säga att jag väckte min man på ett väldigt bra sätt. Ett sådant bra sätt att han tom. vilel följa med ut med hunden och leka med henne i det härliga vädret. SÅ det var vad vi gjorde innan vi åt en pannkakslunch och fick små påskpaket av Jimmys föräldrar. Jag fick en mörkchokladkaning och en ansiktsskrubb som jag har velat ha ett bra tag nu. Den är så himla bra. Så nu ska mitt face bli rent och snyggt igen.

Jag fick förövrigt ett ruck ochstädade ur Jimmys garderob, slängde massa och sorterade. Jimmy hjälpte till och nu kan man hitta de kläder som man ska ha, utan att rota bland all skit. Just nu sitter jag och jimmy vid varsin dator. Jag ska dra med honom in i duschen strax, för ikväll blir det finbesök. Min mamma, pappa och lillasyster kommer på påskmiddags-besök. Det blir 3 rätters. Mums.

Blir en lång kväll. heh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0