Tankar i mitt huvud.


Jag vet inte varför. Men det är väldigt svårt att sova idag. Jag har tankar i mitt huvud som inte får lov att vara där, men jag har också tankar där som är helt underbara.
Jag började nyss fundera på vad som egentligen händer detta året och jag kom på att det är sådär mkt nu framöver. Sådär mycket så jag egentligen bara vill ligga kvar i sängen och vara helt ensam. Men vi vet alla att jag inte kan det. Kan kan inte falla neråt igen. Jag är påtok för stark för det numera. Jag måste sluta tänka och börja leva ut tankarna ist. Och det känns som att efter vissa samtal jag har haft idag, så vågar jag lita mer på mig själv och ta för mig. Mot ljusare tider helt enkelt.

Jag är stolt över mig själv. Nästan så stolt att jag skulle kunna leva ett liv helt för mig själv. Om jag nu hade velat det. (det vill jag inte..) Jag är öjd och jag börjar sakta men säkert resa på mig. Jag lever on the edge ibland, men det får jag. Jag är nöjd med mitt agerande när det gäller det mesta. Jag har bara en sak kvar att jobba på och jag ska fanimig klara av det också.




Kommentarer
Postat av: malin

awesome bild :)

2010-04-07 @ 12:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0