TisdagTisadag, underbara Tisdag.


Sitter och lyssnar på Periphery och är glad över att jag har haft en sån jävla underbar Tisdag. Började med en arbetsdag som bjöd på utflykt i skogen och en hel del nya idéer när det gäller mitt "skapande", dvs. mitt måleri och mitt stora intresse för att sy. Mer om detta i ett senare inlägg.
Vid 15 blev jag hemsickad, pga att jag hade arbetat så otroligt hårt under dagen så jag var tydligen värd en halvtimmas tidigare hemgång, vilket passade skitbra med tanke på att vädret var jätteskönt. Så jag körde hem fort, satt på altanen med familjen, gjorde en bra gärning genom att ta vara på kvarglömda grejer (Jimpan messade killens pappa, så kom han och hämtade sonens mobil och plånbok som han glömt på tennisbanan när han sk8at), bakade negelbollar och gick sedan på picknick med Jimmy och Lana. Helt underbart var det.
Så nu sitter jag med så mycket nya idéer och ska ta en dusch nu innan jag ska skriva ner dem alla och göra upp en plan så jag kan börja genomföra mina idéer så fort som möjligt. Om ett par veckor vill jag ha fått igång det så bra att jag kan se mina idéer runt om i stan.

Nu blire en dusch. Sedan berättar jag mina idéer. Om inte klockan blir för mkt, då kommer de imorgon.


Jimpan o Lana




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0