TORSDAG!


Underbart. Idag är jag ledig och vädret är soligt. Jag sitter och äter 2 rostade smörgåsar, dricker té och läser GP. Jag kan inte sluta förvånas över vad som skrivs. Det mesta i nyhetsväg är negativt och det är så grymt tråkigt. Så jag glädjs lite extra när jag kollar på de små barnen på första sidan som är utklädda till påskkärringar. Så sött.

Idag finns det lite planer som ska utföras. Jag ska strax gå upp till gymmet för att köra ett 1 timmas pass styrka. Sedan blir det dusch och lunch innan jag och Jimmy åker in till stan för att kolla ut ett par nya brillor till mig. Han ska också till repan vid 18, så jag tänkte sattsa på att åka med hans mamma hem som slutar jobbet då. Men vi får se.Jag ska ta med en kamera in till stan tror jag och ta lite mysiga vårbilder.

Jag hade förövrigt med en av mina bilder i Hallands Nyheter igår. Både i tidningen och på nätet. Det är mina kära polare som ska spela på Sweden Rock i år, som fick en helsida i tidningen med en lång intervju. Grattis grabbar!


XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0