1 dag kvar.


Söndagens solstrålar tränger in genom mina kälalrfönster. Återigen vaknar jag med ett ruffsigt hår och ett lakan som bara täcker halva sängen, pga att jag kraffsat upp det i sömnen. Det var extremt svårt att somna i natt. Jag är pirrig. I morgon  vid denna tiden är vi på flyget till Stockholm där vi ska mellanlanda innan vi flyger direkt till Bangkok och sedan vidare till Koh Samui.
Idag är det den sista packningen som ska packas. Familjemiddag med min familj och Jimmys. Jag ska också jobba på min flygrädsla. Jag vet inte alls hur detta ska gå. Jag håller på att lägga in ett gäng med nua goa tunes på min iPhone iaf, så de ska förhoppningsvis kunna distrahera mig. From. i morgon kommer jag att vara dålig på att skriva på denna bloggen. Men vi kommer att updatera voran res-blogg varje dag så där får ni kika in ist.

http://ernbergolaussonithailand.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar om det du skrivit! Spännande att se lite schyssta saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 11:07:57
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0